We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
-
Inloggen/Registreren
- Terug
-
Registreren
Door het creëren van een klant-account, worden uw gegevens automatisch toegevoegd aan elke bestelling in het bestelformulier.
- Al je orders en retouren op één plek
- Het bestelproces gaat nog sneller
- Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
-
Klantenservice
- Over ons
- Blog
- U heeft geen artikelen in uw winkelwagen...
-
Registreren
Door het creëren van een klant-account, worden uw gegevens automatisch toegevoegd aan elke bestelling in het bestelformulier.
- Al je orders en retouren op één plek
- Het bestelproces gaat nog sneller
- Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen